söndag

Hej, ett tag sen man skrev här sist. Har varit så trött o orkar inte med nåt. Mitt rum är fortfarande i en röra.
Fixar lite i taget varje dag. Behöver åka till ikea igen.

Sugen på att festa var jag inte denna helg. Inte när jag är så trött och sliten. Men drog förbi PURE iaf. När det var bestämt att ta det lugnt. Vårdad klädsel var det. Folk kom i kostym och grejer. I 2 ½ timme kunde jag bara inte röra till musiken. Dansgolvet var en rund ring i mitten som inte var så stort.  Sen så öppnade de en till dansgolv i ett litet rum runt hörnet som var hip hop musik men då var vi tvungna att dra.

Eftersom jag inte lyckades svetta igår så lyckades jag göra det idag men en danspass. Kom hem och åt risnudlar. Min mammas pho är den godaste pho jag nånsin ätit. ME LIKE!! Stackars henne, hon som har stått och tagit bort allt fett. För hon vet hur kräsen jag e när det gäller kött. Det är bara hemma som jag äter med kött annars brukar jag aldig göra det ute. Inte ens i Vietnam. Så ni kan tänka er hur kräsen jag är.



Känns så sköönt efter duschen. Ska dra o lägga mig nu. Höörs

//Anniie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0