12/01/10

OJojoj Hang .. din tjockis.. shorts och linne va.. ÄTER ute varje dag och shoppar!.. HATE U

Jo själv sitter jag ihop rullad framför min laptop och ska blogga samt det e Anuskallt ute!!!

Ringde precis en tjej som la ut sin lägenhet på blocket centrala uppsala 80kvm HAHHA jag darrare som FAN!!!..
men kanske åka kolla på den på fredag!..

Vanno och Stefani har åkt hem idag.. Ush va SKÖNT HAHHA!!.. ja skoja bara
men Det har vart liv hemma hela tiden nu e det peace...de stökade ner mitt rum everyday och städar inte efter sig. BOTH!!

Fan va jag saknar mina jobb kompisar ..

Jaha va händer next då?.. .. Se u !!!


Nakrop n Me New Year
jag och nakrop

Anno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0