13/1/10

Gud!.. har sutiit och goolat framför datorn hela dan.. skit ont i röven.. måste nog hitta på nåt sen blir galen av att sitta hemma!!

Imorn vill jag dra och kolla på Avatar 3D men vi får se.. känns som man är sen ute för alla har sett den.. har inte haft tid eller pallat!

har massa bilder på min gamla dator men har inte heller pallar föra över.. säkert 1000 bilder .. resor fester blabla..
Fundera på köpa en extra hårddisk och stoppa in allt där,, rätt smart tycker jag...

senaste dagarna har jag vart inne på datorn så ofta pga lägenhet.. de kommer nya då och då.. då gäller det att man ska vara snabb också..

Det där med tatuering .. Fan vad jag har vart sugen länge på att göra.. Men måste hitta nån bra motiv.. eller så tänkte jag mig en svart Leopard vid svanken ungefär.. jag är inte säkeert.. tänk er hur ont de gör...aja.. måste
 checka upp de där lite.. har ni tips??

Hörs Sen!

Anno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0