23/01/10

Hej!

Jaha vad ska hända på en lördag då?, Nej inte mycket för min del.

Har tvättat och fixat lite små grejer idag, ska plugga snart igen ...

Imorn ska jag till uppsala igen då :(, ska dit ganska tidig för att jag ska möta upp nån tjej för att köpa en bok kl 16.

ska fixa internet på måndag då ska jag vara aktiv igen.

vi hade redovisning i torsdags, jag hatar redovisningar det e de värsta jag vt tror jag.

blir skakig i benen så jag knappt kan stå, och nervös som fan.

sa det till mamma, hahah sån skön hon e hon sa snälla du har stått och på scen och sjungt framför folk utan att skämmas vrf skulle du va nervös för det här?.. så svarade jag, Vadå det e annan sak jag sjunger ju bra moHAHAHA... ;)

se u!

//Anh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0