25/01/10

Halloj! Sen jag flyttade hit har jag inte fått nån riktig dag att jag går till föreläsningen sen hemåt för att plugga måste skaffa mej böker eller göra massa annat!, imorn hoppas jag att jag kan vara hemma och plugga efter föreläsningen. Blir så trött på att plugga på kvällarna sen e det massa bra på teve hehe..

Idag har jag varit på föreläsningen, sedan hemmåt för att käka lunch råkade somna.

 Efteråt mötte jag upp en tjej för att köpa ytterligare en bok, gick och fixade mobild bredband. Och sån tabbe jag gjorde köpte säkert grejer för över 1 lax, och tro 1 lax för studenter e typ en månads mat?.. Fick hem bland annat en jätte fin lampa, nya lakan, Venus rakhhyvel?, pälsväst, en tröja och lite smått det sved men wtf det e nödvändiga grejjer.

 Mötte upp emma och snabbt hehe hon fick ju också hem en hel del.

Nej nu ska jag ta och läsa lite sen ska jag sova e sjukt trött måste upp 7 imorn :(


Snabb Phö idag :(
anh


Kommentarer
Postat av: Hang

Naw. Va duktig anno!..Kampa pa, ur doin fine baby ;)

2010-01-25 @ 22:55:19
Postat av: Runelotte

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-02-06 @ 12:45:30
URL: http://runelotte.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0