28/1-10

Hello! lr rättare sagt morning for u guys..

Har inte gjort ngt spec idag. Åkte med faster o kusinerna på morgonen för att äta com tam vilket är com thit nuong typ. (ris o grillat kött typ). Sedan lite shopping som vanligt. Ingen mer shopping för min del, men det är vissa grejer som jag vill köpa här innan jag åker hem, som id bare minerals jag kom hem med idag. Så mkt billigare än i Sverige.

Imorn ska vi dra ut, och förhoppningsvis så kommer jag in. Lördag kommer faster bjuda på bbq fest för kusinen som fyllde år och mig som going away party. Jag ska dricka sååå mkt tast tea jag kan också, kommer sakna shittet.

And btw, I got an iphone. Riktigt glad ;)
Ny tele = inga kontaker guys..



// Hang

Kommentarer
Postat av: Emmie

HAHAHAHA ytterligare en fyllobild :p

2010-01-29 @ 11:07:27
Postat av: anh

naw hang.. du skriver varje inlägg att du inte ska shoppa mer?.. äsh fan shoppa på och inte shoppa hör bara!.. and im so jealous i want iphone 2 :(

2010-01-29 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0