30/01/10

Gud vad tiden går snabbt, snart e det redan tenta .

De flesta kanske vet att jag e lite förtjust i färgade linser, det var ett tag sen jag klickade hem några.
Var inne på fargadelinser.se nyss och kunde inte hålla mej så jag köpte ett par gråa , jag har haft blåa och gröna men aldrig grå hoppas det blir snyggt!

De ser blåa ut men det ska vara grå:S
LINSER

Sen var det ett jävlig bra tag sen jag gjorde nåt med mitt hår, fundera antigen ljusare eller kålsvart eller illröd? jag vet inte men nåt ska hända snart aif!

Har inte gjort ett shit den här helgen förutom sovit och sovit, men nästa helg har jag bestämt att hitta på nåt.

Och emma som hela tiden lockar mej med henne all inclusive resa som e anusdyrt!, för de pengarna e min biljett till underbara thailand and vietnam. Och som ni vt så ska jag DIT sen kan vi åka vart som helst :)

Vill egentligen hem på måndag för jag har föreläsning ganska sent, men eftersom det e min veckan måste jag åka imorn :(.... i feel so lonely där.

Men men hajdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0