31/01/10

..Kolla precis biljetter till Uppsala city ;),, det e en  tjej som ska flytta in hos oss idag så det blir 3 tjejer på en 3:a.

min sambo håller på med nån uppsats om människo o sexhandel ovs, och inom det är det tyvärr många västerlänska män som åker till thailand och gifter med unga tjejer, sen frågade hon om hon fick intevjuva mig.
Jag?. HAHA absolut jag har starka åsikter om det så det ska bli kul att läsa hennes uppsats sen...

Mamma har packat massa mat till mig.. såå gullig hon e ..

Asså my money are flying away undra om man har pengar och åka till sthlm sista veckorna i månaden annars får man slicka pappas fot så han kan ge denna fattiga parasiten några hundra lappar hehe,,

Nu ska jag dra och packa HAJDÅ!


chow chow on victoria peak
chow

koh samui
0

bkk fodcourt
0


Kommentarer
Postat av: Vuong Tran

Gud va du är rolig när du skriver blogg:D måste höras snart =)

2010-03-26 @ 01:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0