A night to remember

Dagarna går fort och helgen har varit.

Helgen, eller rättare sagt lördagen är nog en oförglömlig dag för min del. Jag o två av mina kusiner plus deras gäng åkte till hollywood, skulle festa. Club Avalon, inte RnB musik dock, utan mer trance/house vilket jag inte riktigt testat på förut. Åkte dit ganska tidigt, kom dit ca 10 o kön var redan oändlig vilket är ovanligt enligt min kusin. Vi stod på gästlistan men kom inte in förän vid halv 12.

Kom in, väntade in alla. Placet var stort o niice. Dansgolvet var redan packat så det var ingen ide att gå ner dit. Vi stod någonstans där uppe ovanför där vi kunde se ner på dansgolvet. Mitt första intryck var humm, hur fan ska man dansa till detta o hur orkar man lyssna på musiken hela kvällen. Det var inte så mkt folk där vi stod heller, mer sittandes som chillade. Men efter en stund vart hela folket höga och alla rullade, det är ungefär som en rave fast mkt mindre men fort mkt stort för mig.  Alla var så kärleksfulla, extra glada och vi hade sjukt roligt. Vid halv5 tiden vart det dags att åka rulla hem. O clubben, den stängs inte förän vid 7 på morgonen.

 


Vaknade vid 1-2 någongång, stack o åt pho. Vi hade en tacoskväll + filmen The lovley bones hemma. Mysigt värre. Btw filmen var bra..

Im out, niite time

// Hang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0