Anh pallaaaaa plugga så mycket!

Anh har blivit den största plugghästen med världens disciplin. Vart har hon fått all energi ifrån? Själv pallar jag inte med anatomi längre. Så många ord. Så frusterande. Så tråkigt ...

Det blev väl övernattning hos den nya pluggishen för att jag inte pallar röra mitt feta ass hem till Sävja. Det ska bli supermega härligt att flytta på fredag. Emma ska hjälpa till. Känner på mig att vi kommer attt ha mycket skoj. Haha Emma vet ni :p

Anh bjöd mig på kopowpow nåt - köttfärsgryta med thaibasilika! Gott som fan, ska också börja laga det sen frysa in. Schmeck schmeck!!

Solsemester på påsklovet? Jag pallar inte med kalla Sverige. Jag ska bort! Alla som vill e välkomna att joina min solsemester i paradiset. Vilka e med? Anmäl er, först till kvarn. Hehehe. Naj nu e jag flummig. Ska sovaaaaa. Pallar inte mer ...

Puss och hej!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0