Anh Pluggar?

HAHA ärligt det måste va ett skämt.. men icke sa nicke.. haha fått det från dej karo!

Nej men fan..har en tjock jävla bok och 3 andra böker att läsa ut å samt fatta vad de innehåller i 1 månad sen blir de tenta.. jag tror att jag aldrig har pluggat hela mitt liv?... så det lär va ansträngande för mig..

Men vt ni vad JAG kämpar.. eller försöker iaf.. jag SKA klara det..som farsan sa till mej idag... Det e samma sak för honom att komma till sverige och lära sej ett nytt språk.. han trodde aldrig han skulle klara av det.. men med tiden och mycket plugg lyckas han ändå.,, Så slog det mig.. om farsan kan lära sej svenska i den åldern , vrf skulle jag inte klara av de här?...

har vart duktig och suttit å pluggat sen 20.00.. inte mycket plugg men massa anteckningar har jag skrivit ner... men fortfarande 1000 sidor kvar.. Nog me det här fan...

Imorn ska jag sova ut ordentligt.. har vaknat 7 everyday...tanken att åka till uppsala på söndag blir ja :(

nu när man inte bor hemma längre.. så kommer man HEM och "hälsar på"... blir min kära mor och far som änglar mot mej MOHAHAHA...

SES IMORN!


Kommentarer
Postat av: Karro

Ja satt i donken idag å tänkte på dej, sen kom en låt som påminde om dig.. saknar dig ..

Hoppas det går bra i skolan, ska försöka komma till uppsala nåndag



<3

2010-01-24 @ 21:11:29
URL: http://kaaroliinak.blogg.se/
Postat av: Mikalrachel

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-01-27 @ 10:38:27
URL: http://mikalrachel.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0