Another day

Åt godaste sushin idag, o till kvällen vart det creps med smält choklad, vaniljglass o banan med jordgubbar. Ingenting annat vettigt idag.

Kontaktade flygbolaget idag bara för att höra om det fanns någon möjlighet att ändra biljetten för att stanna kvar till det kinesiska nyåret, men nope, lika bra det. Det skulle säkert innebära lägga ut pengar till ändringen, mer pengar som skall spenderas. studierna börjar ju om jag nu ska studera, jobben väntar om jag nu ska fortsätta jobba därhemma också, well lets just wait and see..

Lite bilder från bröllop kommer här..






// Hang


Kommentarer
Postat av: Anh

HAHAH hang vems kavaj hade du på DEJ VA!

2010-01-08 @ 22:22:28
Postat av: Hang

Haha, chilla. Min kusins killes kavaj. Frös som fan. tror jag hade feber ;)

2010-01-09 @ 06:08:58
Postat av: Anh

jaså jaså.. kan jag lita på dej ;)..a du FEBER pga VÄRMEN ELLER

2010-01-14 @ 00:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0