Bdays

Det har varit många födelsedagar och fler kommer innan månadens slut. En av mina kusiner fyller bla åt. Helgen bestod av födelsedagsfirande. Page 2år, sedan Cindys bbq fest idag. Fest = mat. Så mkt mat jag proppat i mig de senaste dagarna. Puuh lite ångest..

Imorn sägs det vara niice väder, 25grader. Kanske kan utnyttja mina shorts jag tog med mig. california har nog bästa vädret ever. Deras sk "vinter" är svensk sommar om inte bättre som ni kanske också redan vet.

Min näst sista helg ska vi åka till Bigg bear, där man hyr stuga, åker skidor o snowbordar. Me looking forward.

a pic from vegas

Sightseeing in vegas..

Nä nu ska jag se till o sova så jag orkar vakna upp imorn.

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0