Där var det igen!

Tentaångest ni vet. Äh jag lägger in några ord snabb sen PLUGGA. Vad gör man inte för att slipa kemiböckerna? Igår var jag och kollade på AVATAR 3D. Cool film! Handlingen = skrämmande. Budskap = vem som helst kan bli vad som helst vart som helst? Bra slut!

Jag har inte sovit bra de senaste dagarna. Snacka om att vara seeeeeg! Trodde att en träning på 40 min skulle hjälpa men nada, jaja får skruva upp till 60 imorn då. Sedan drog mor iväg mej till stan, kommer hem nu och dagen e slut. Gaaaaaaaaaaahhh!!

Synd att en kompis har min kamera med bilder från nyårsfirandet, hade varit trevligt med lite minnen annars. Lägger väl upp sen när jag har fått tillbaka då.

/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0