DÖTT!!

Gud va dött det e här inne.. inget roligt som händer.. somriga bilder?.. Vilda fest bilder?

Läste emmas inlägg.. Konstig för jag känner mej också att håller på att bli sjuk?...

Kanske krigat med jobbet för mycket så hinner inte kroppen bli sjuk.. Men nu när jag slappnar av då jävlar!..

Kliar i halsen, Huvudvärk!!.. trodde att jag hade blodpropp i hjärnan igår pga av huvudvärken... så dum som jag va goolade runt i jensens Distansutbiildningar sen kolla runt om olika kurser fick änu mer ont i huvudet!!...

Så här ligger det till. jag kom i KURS.. tråkigt jag vt.. Men har bestämt att jag ska plugga upp matte b och Söka progam till hösten.. de flesta program behöver man matte b.. de okej.. Sen har jag högskolepoäng.. har lite hjälp av det sen till hösten ;)..

Ska bli skönt att flytta ut??.. jag vt inte .. men nervös.. uppleva den student livet alla gaggar om.. de flesta säger man ska absolut göra i uppsala .. kunder jag hade innan som pluggar i sthlm tycker att det e bajs här.. Men ska bli skönt att bli SJÄLVSTÄNDIG OCKSÅ...

Min kära far har vart snäll och köpt mej en LAPTOP Hp 13tum.. me like alot.. bättre än min föra laptop så kallad för tegelsten!!...



VI hörs!!!


Kommentarer
Postat av: Karro

saknar dig katt! <3

2010-01-10 @ 20:27:56
URL: http://kaaroliinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0