Jan 2010

Hey, det var ett tag sen.. Så mycket fritid har jag inte längre. Nu när jag har fullt upp att göra.
Träna? har jag inte ens börjat. Inte orkat eftersom man har varit seg och trött på sistånde. Men det kommer sen. Min syster har nämnligen flyttat ut :D (Blir så avundsjuk) Det betyder att jag nu sover själv i ett eget rum. Inte så mycket saker jag har för nästan allt var ju syrrans. Ska göra om rummet när alla hennes saker är borta.
Fundera på hur jag ha rummet. Ni får se när den är färdig.
Snart ska jag oxå flytta!!

Vad snabbt tiden går. Känns som jan förra året bara var en månad sen. Men visst har det hänt mycket.
Under 1 ½ år har det hänt så mycket i mitt liv. Nästan allt man kan tänka sig. Men 2010 kommer det blir ännu mer förändringar, nya tag, nya möjligheter i allt. Behöver frihet och självständighet för längtan är enormt stort. Det är vad jag känner mig inför det här året. Ser till att det blir oxå.

Behöver upptadera med nya låtar..
Det finns så mkt bra serie nu. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0