En måndag kväll

Det var inte mkt att göra idag. Inte för min del. Anyway så satt jag och läste en bok. (För att jag hade tråkigt) Jag som aldrig läser böcker. Fick ett samtal från en kompis och hon ville på bio efter jag har slutat. Vrf inte sa jag. Snabba Cash ville jag se. Men när vi kom dit så fanns det inga platser kvar. Suck! Inte heller på andra filmer. Kl 9 skulle det vara lite sent. Så vi drog och spelade biljard istället. Ngt som jag är väldigt bra på, NOT. Kvällen slutade med en varsin drink på en bar i stan. Helt oförväntat. Nice o mysigt var det.
Lyssnade på musik på hemvägen och så blev jag sugen på att festa. Har inte gjort det på 2-3 månader. Härligt ju!

//Anniie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0