Flytta

Shululu...

vaknade idag och fick besök av emma femmas parents..

.. kom fram igår til biljardpalaset.. väntade skit länge efter bord till slut blev kl 10.. hehe vår tanka va.. äsh va fan.. viper ligger precis brevid.. de gratis inträdde fram till 10.. plus billig hink.. bara för det så blev jag hinkad

.. kändes som en liten avskedds fest :S:S... plus shiet 92or börjar festa galet asså... de började strippa ,lapdance..gud behärska er.. ni e fan inte med i 50cents musik video..

.. blev trött drog hem vid 12.. söta helena körde mej hem!!


 vi har packat det sista.. snart ska jag ge mig av..

mamma ringde nyss och sa om jag hade packat me allt blabla.. för första gången i mitt liv hon prata så snäll me mej.. ville nästan gråta :(:(..


ano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0