Frös arslet av mig

...när jag stod och väntade på ett försenade tåg på Knivsta station. Upptäckte ganska snart att jag hade glömt mitt SL kort i Uppsala. ARG blev man visst! Det e dyrt att ta sig runt i Stockholm utan ett såkallas kort. Återigen, jag e ARG!

Flyttat och klart, allt rymde på en bildrunda. Super bil! Super människor! Nu har jag inte hunnit packa upp något än mat men men får väl ta det när jag kommer tillbaka på söndag. Ä spelar ingen roll nu när bostaden e ens egen? Och så här ser läget ut då - Emma e 20 år men trots detta yngst bland sina 11 korridorare, vars 10 av dem e främlingar och 1 e bekant. Emma ska charma alla 11, blink*!

Känner att jag skulle behöva en varm dusch och mycket sömn NU. Imorgon blir det lång fruskost med nybakade muffins och kaffe med mor och far klockan 8 på morgonen. Ja klockan 8, man kan väl undra sig varför dessa människor vaknar så himla tidigt.


/Emma

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag mindes fel på sj tågen. Kom precis när du stängde dörrn på bilen. :( Hoppas du inte blev helt ruinerad.

2010-01-30 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0