Hejdå Stockholm! Hej igen Uppsala!

Då var mitt efterlängtade lov slut, back to reality. Oj oj vad mycket saker som har hänt under lovet men det viktigaste e att jag överlevde, dessutom pigg ocg glad. Och nu vill jag ha tillbaka min Hang. Baby jag grät och skrattade samtidigt när jag läste att du inte kunde förlänga din resa. Förstår fullständigt att du ej har lust att komma tillbaka till -15 gradig Sverige, nej nej vem skulle vilja det? Men vi (JAG) har saknat dig!

Nytt år och nya tag, det ska bli ett mycket mycket spännande år för min del. Äntligen har jag fått hem min älskade kamera idag, inte mycket bilder på mig från nyår men bättre än ingen alls.









/Emma
ps: Hang fan va coolt att de har red-piller i USA, även om det verkar inte har funkat på dig. Såna skulle vi behöva varje gång hehe. 


Kommentarer
Postat av: Hang

Visst är det?

Jo jag behöver ju också ta sånna varje gång eftersom jag blir röd som en tomat när jag dricker annars. Kanske inte funkar första gången men en andra chans kanske?. Ska faktiskt köpa hem sådana så emma kan dricka sig full utan att bli röd ;) Miss my girls too ^^

2010-01-06 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0