home sweet home!

finaly e jag hemma igen :).. efter 1 internetlösvecka.. eller tjuvkoppling från grannen som funkade då och då..

kom hem precis för 10 min sen.. vilken freedom fast inte från skolan.. de blir massa läsning under veckan ;)..

Nu har jag flyttat de flesta grejerna me mej .. vt ni vad jag glömde?.. Sovkläder..sov i min mjukis byxa i 1 en vecka nu.. sen mina kära handukar .. tänkte gå köpa en den billigaste låg på 80 spän.. haha tagga de en biljett till sthlm.. så jag tvingade naki ta med till mejj..

Igår så fyllde emma år.. Grattis gumman...vi var i Stocken. alltså stockholm nation... fy en timme innan cluben skulle öppnas stog redan 500 pers och köade...

8 på morgonen hade jag föreläsning.. men inga problem.. det e alltid rolig på heddas föreläsningar.. lär mig s mycket..

ush nu ska jag ta och äta riktig MAT

anh

HÖRES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0