I got a feeling!

...that tomorrow gonna be a good day.

Mohaha nu ska jag förorena bloggen med min tentaångest igen, ingen nyhet precis. Men seriöst jag e inte längre en människa. Jag e en robot som försöker lagra så mycket infomation om ONÖDIGA saker som möjligt. Jag uttrycker det som onödigt eftersom det e inte sannolikt att jag kommer att återanvända de här kunskaperna efter tentan. Jag vaknar på morgonen, frukost, dra till gynmet, pluggar, puggar, pluggar, käkar mat, pluggarr, plugar, käkar mat, sover. Allt upprepas som en evighetsprocress om och om igen. Så mycket tid och ernergi jag lägger ner hoppas jag väl att jag kommer vart då.

Phuuuuuu, och så var klagandet klar!

Min hjärna e tömd.

Åker väl hem den här helgen för att jobba på Altiva, om jag vill behålla mitt extraknäckt så. Den nya chefen har frågat efter dig Hang. Åå på tal om Aktiva, jag saknar Sofia!

JÄKLA VA ANH BLOGGAR NU FÖR TIDEN! Hahaha ett stort plus. Men du ingen surlise på min fördelsedag, eran surpliser ger mig heartattack och att jag de senaste åren har slutat fira mian egna födelsedagar.

Nu plugga!

/Emma


Kommentarer
Postat av: -Hang

Har hon frågat efter mig?

about what?

2010-01-14 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0