Intense day..

Har faktiskt för första gången haft en riktig dag fullt med aktiviteter. Vaknade tidigt för att följa med kusin till doktorn. Mer family doctor, jämför det med vårdcentralen. Baara vietnameser dock, o när vi kommer in till vänterummet hör man gamla vietlåtar som våra föräldrar lyssnar på. Haha ganska roligt..

Stack för att äta, nem cuong o com thit nuong. Gött gött .. O eftersom det var så fint väder tog vi oss en tur till stranden för att checka läget där, helt underbart. Solen skiner o kan jag gå runt i shorts o linne. Kom hem o kusins kompis kom förbi. Kom sedan på o dra spela lite golf ( ingen av oss spelar riktigt golf ) men det vart roligt. Det var på öppen gräsplan med några hål här o där. Inte riktigt så att man försöker pricka hålen, mer få iväg bollen.

Kom hem o åt en snabb middag. Sedan Main mall för shopping. Som vanligt kommer jag hem med lite grejer. Andra av kusiners vänner kommer på besök och vi låg o kolla på filmen my sisters keeper, allt för min syster tror jag den heter på svenska. Alla satt o böla, a good movie.





// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0