Jag tror att jag e sjuuuuk ...

Känner mig sjuk och tror att jag kan undangår plugget haha. Halsont, möra muskler och vägrar att gå upp klockan åtta på mogonen jag som har så god självdisciplin. Åt en FET frukost medan jag funderade om träningspasset skulle bli av idag. Kroppen kanske inte stå emot? Vad gör man då+ Jag ringde mammie självklart. Nej! Man ska inte träna när man e sjuk. När man e sjuk jobbar immunförsvaret för fullt med att man inte ska bli sjukare och därför inte orkar med en kroppslig ansträngning som fysisk träning. Gaaaaaaaaah jag har inte råd att bli sjuk nu innan tentan!

Nu ska jag göra mig i ordning och drar iväg till BMC och banka in lite synteser i huvud samtisgt som jag hoppas på att immunförsvaret inte påverkas av psykisk press. Igår pluggade jag från 8 på mogronen till 8 på kvällen! (den här meningen tillägnas någon haha).

Fortsätt med trevlig helg människor!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0