Last week :(

Jupp, tiden flyger när man har roligt. Jag lever ju livet nu så of course. Sista veckan här då, åker ju hem på söndag tråkigt nog.

Vi åt sushi idag på samma ställe som förra veckan eftersom jag ville det. Sedan åkte vi till en nyöppnad forever 21. Två våning o hur stort som helst. Man visste knappt vart man skulle börja. Ingen mer shopping sista veckan för mig, eftersom jag inte har kilon till det eller pengar.. men men det slutade med att jag brände 100 dollar. Plus att kvällen innan beställde jag hem ett par adidas skor för 60 dollar.

Visst är det billigare här men inte som i Asien direkt. ett plagg kostar ändå minst 100kr så det känns ganska mkt på en o samma gång kan jag säga ;(


 

// Hang

 


Kommentarer
Postat av: Anh

Naw,, hang jag lovar njut av det sista... but we miss u

2010-01-27 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0