Mys Pys!

Halloj!!...

Kom hem precis från skarpnäck.. ha vart och umgås me min kära vän Elin.. Vi hade det jätte mysig.. Drack lite vin det var bara jag eftersom hon inte gillade röttvin Men men... Kollade på hennes gamla bilder.. satt och snacka..fler såna dagar!

Fan va jag vill shoppa.. har inte gjort det så mycket.. men får ångest varje gång jag hittar aldrig nåt.. kollade genom mina väskor herregud vilka pengar som har gått åt där :(...vill hellre spara pengana jag jobbade till att åka nånstans med bara SOL!!!

Snart så fyller kära Emma år ju.. ja vad händer då??.. suplise KANSKE?.. HEHHE..

Imorn har jag bestämt att umgås lite med min man.. så det blir väl det imorn

Student!..(ser ni fläcken från mössan)

anh

Godnatt FOLK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0