Myspys hemma i Stockholm

"Tentan done men inte sugen på att "festa loss", inte alls. Kanske börjar jag blir gammal, fyller trots allt 20 vårar nästa vecka. Uschhhhh säger jag bara! Just nu så har jag så himla ont i magen och är så himla arg på farsan som vill montera upp min(?) nyköpta tv:n på fel ställe. Jag skrek NEJ NEJ NEJ och trampade fötterna på golvet. Fett med bisarrt beteende men helt och hållet spontant. Begrep inte riktigt vad jag egentligen gjorde..."
Skriven för två dagar tidigare.

Jag fick reda på om det som hände i Haiti nyligen. Hemskt. Inte för att jag har råd men känner att jag gärna vill hjälpa till. Nu ska skänka några få kronor som jag har kvar till UNICEF. Utmanar härmed alla snälla människor att göra samma sak.

Imorgon tar jag ett tidigt tåg till Uppsala. Saker måste fixas. Anatomi kurstart! Jag längtar! Under veckan ska vi dissekera hjärtat och nästa vecka njuren. Gaaaah!! Emma längtar!

Nu sova.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0