Ont i hjärtat!

Hej Vänner!

Idag har jag ju vart i uppsala och kollat på lägenheten.. HAHAH jag känne mej som en bonde gick av central stationen jag fattade nada vart jag ska vilket håll??..Aja som tur mötte Emma upp mej inte för hon va till hjälp hehe Men hon va duktig som frågade runt!!.. när vi kom fram kollade vi runt.. det var ganska mysigt där ganska lite tyckte jag men det e OK...

snackade med bruden som bode där hon va jätte snäll och trevlig.. efterdet stack vi hem till emma satt lite där .. Ville att hon skulle till sthlm me mej.. som envis som hon va gick det ingen vidare!!..Kom hem gick in och kolla runt i internet.. GISSA vem som ringde!!.. hihi jo Tjejen hon sa att just jag fick rummet..

Hon tyckte först att jag va lite ung blabla.. men who cares.. guess what?.. Flyttar redan på söndag..

jag var glad efter samtalet men efteråt... så kände jag en klump i hjärtat!..

Jag ska flytta?.. Till en främmande stad?.. ingen kompiar ingenting.. så ensam jag kommer känna mej.. det skrämmer livet ur mej att flyttta från mina föräldrar!!.. jag har ju trots allt bott med i i 19 år.. i dont know asså..i need som spykolog talk!!!..

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ken

Det är bra, kanske det är dags att vara lite självständigt! Du kommer klara dej galant! Keep it up! =] Och lycka till med plugget ; )

2010-01-16 @ 06:56:38
Postat av: Hang

Grattis baby, fan va snabb du är ;)



Lycka till med skolstarten nu på måndag. Puss

2010-01-16 @ 11:41:33
Postat av: Emma

Haha orka vara så detaljerad det där med "Emma envisade". GRATTIS FLICKAN STORA SOM HAR FÅTT SIN FÖRSTA BOSTAD!

2010-01-16 @ 18:47:56
Postat av: Anh

HAHA va snälla alla e mohahaha.. thank u..



MEn du envisade JU!...om det ändå va min skulle jag kunna göra vad jag vill..:(

2010-01-17 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0