riktig sjukling

Allt från hosta, till feber. Nu tandvärk som påverkar o huvudvärk som kommer på köpet tror jag. Tror att min visdomstand håller på komma fram. Vad kan man göra för att få mindre ont?

Igår var jag på bröllop, ganska långtråkigt. De hade hyrt in en kvinna som ser ut som en transa. Hon vet verkligen inte hur man anpassar sig till bröllop, kanske inte var meningen men. Verken klädseln eller hennes danser till låtar.

Idag fyller en av mina kusiners kompisar år, så vi ska ut o äta. Sen ska jag o hoppas på att jag kommer kunna få sova ut också.


// Hang

Kommentarer
Postat av: Emmmmmma

Hehe babe jag kan hjälpa di när jag blir tandläkare nästa år. Puss och hej!

2010-01-04 @ 07:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0