Bantningsdagboken nr1

Snart ska jag ställa mig på vågen, kanske har jag gått ner ytterligare 0,1kg. Eller inte. Igår var ingen bra bantningsdag - först åt jag en risskål till frukost, sedan 5st dimsum vid 5 tiden när jag trodde jag skulle svimma av hunger, två timmar senare åt jag en super "grön" grekisk sallad på Vasa's på Odenplan, därefter drog jag till Hangs restaurang och där åt jag både huvudrätt och efterrätt. Buhuhuhu ...

Vet ni vad? Jag tror faktiskt inte på det där med att folk går ner i vikt av att svettas. Bullshit med stora bokstäver. En vacker dag ska jag ta fram beviset haha.

Naj nu måste jag ta en snabb dusch. Idag blir det Hötorgshallen, och imorn parkteater, och om ni undrar så är det Brommaflygplatsen som gäller på söndag. Kul!

/Emma

Kommentarer
Postat av: karin

man går heller inte ner i vikt av att svälta sig själv. Kroppen behöver näring. Annars slutar den att fungera. Det du skriver om är exakt så som jag själv tänkte för några år sedan då jag led av ätstörningar. Jag vet hur svårt det är att förstå själv men med utomstående ögon blir jag orolig för dig när jag läser om din "bantning". Hör gärna av dig till mig på min mail. Eller strunta i min kommentar om du bara blir arg för att jag lägger mig i.. Men jag vill inte att fler ska behöva gå igenom det jag gick igenom.

du är fin precis som du är emma.

Kramar, hoppas att höra från dig.

2010-07-08 @ 18:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0