12/3-10

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag drar till jobbet här. Efter jobbet tror jag det blir fika kväll med tjejurna om det blir av som vi tänkt. Och efter jobbet igår drog ja o Mythu till gymmet. Hon kom med en påse från gallerix som var en present från Trieu till mig. Väldigt fiiiin, me liike alot.

Blev även bjuden på middag hos Thomas o Nicko. De ville ju gottgöra mig eftersom de inte kunde komma på middagen då jag fyllde år. Stekmat vart det, very inpressed with good food. Sedan överraskade de mig med en tårta också, vill bara säga TACK. Väldigt gulligt och jag uppskattar verkligen det!




Well well, of to work!

// Hang

Kommentarer
Postat av: Cherry

OMG,,,fan..nicko och thomas sätter hög standar ...måste slå de

2010-03-14 @ 13:40:20
Postat av: anh

haha eller hur cherry...

2010-03-15 @ 08:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0