Ångest inlägg

Om jag inte va tvungen och sitta här och plugga skulle jag hitta på nåt spontant skit och göra!
Hästen mythu och jag hypade upp varandra för ingenting hehe...

Jag fattar inte varför jag inte har någon alls koncentration jag hatar mig själv varje gång när jag tänker på att jag måste plugga! de e skit.

Imorn åker jag iallafall hem till mor och far inte för jag hinner vara med de speciellt mycket jag får skuldkänslor när jag tänker på det.

Ska nämningen åka till min älskade karro i rinkeby för att fira henne, i cant wait de kommer bli super kul.
Son fyller år så ska försöka fixa och trixa så jag hinner förbi dit en stund kanske.

Nu ska jag plugga all night long och till alla som är ute och fiestar hoppas ni blir bakis imorn mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0