Bättre tider

Jag lider av världens huvudvärk!!! Har suttit på BMC hela dan och skrivit och skrivit som en galning, bara en rapport kvar innan jag får gå på helg med gott samvete. Fattar inte hur jag orkar! Hehehe för att jag älskar att lyckas! Godkänd på den senaste tentan förresten.

DET LÖNAR SIG ATT KÄMPA <3

Stannar kvar i Uppsala denna helg och därför missar min babe's födelsedagsmiddag. Jag e så ledsen babe! Ensam fredagskväll? NEJ! Emma har raggat ihop ett gäng till Sturegatan 14 ikväll, dricker lite öl, spelar lite spel. Haha Gleb (en maskulin kille) ska ta med sig sällskapspelet - TJEJKVÄLL! HAHAHA, hur kul e inte det.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Silasragne

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-06-03 @ 11:52:08
URL: http://silasragne.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0