Dagens första inlägg!

Har fortfarande inte återhämtat mig eftet helgen, eller jo lite nu efter min powernap!

var på hangs galna fest som sagt Grattis gumman.
Jag tror att de sista shootade gjorde mig helt vimsig, alla andra var kvar och kollade på film efter att de är råfulla.
Medans jag stack hem.

Lördag ringde min kusin 9 på morgonen hon hade precis kommit hem från vietnam, stack dit och käkade Wtphö;)
tog hem lite mat från vietnam trodde ni jag fick sova? Nej var tvungen att tvätta, klippa farsan och hans kompis hår blabla hår hår hår.

efter 7 timmars sömn krigade jag mig upp för att jobba!
skulle packa med mig mat men hann aldrig för jag ville äta phö en sista gång!

kl 22.11 tog jag tåget till uppsala, kom hem käkade sov som ett stock i 7 timmar.

kl.08.15 var jag på föreläsningen till 10 kom hem käkade mackor sov tills nu!

Ush chefen ringde! han frågader om jag kan jobba på lördagar också? fuck u 4 real! pallar inte en dag till i kista! för långa arbetspass!

nu ska jag gå och laga mat HAJDÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0