Dålig uppdatering..

från alla oss tjejer,och statistiken har inte sjunkit alls! Not bad stalkers ;)

i fredags var vi som sagt på Ping, dagen efter åkte jag och farsan och köpte en Lcd.
Med mina egna pengar! min första teve, jag och syrran ska egentligen dela men hon ska ge mig pengarna senare än så länge har allt kommit från min egen ficka!

Låg hemma i min stora säng och glodde på min 40 tum hahah gissa om jag kände mig highlife!

Jobbade i söndags 11 timmar fyfan vad trött jag va, åkte till uppsala samma kväll!.

Imorn ska vi få tenta frågorna fan va nervös jag är. Annars har jag bara varit hemma och sovit idag, men nu ska det bli intensiv plugg hoppas jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0