Depressed..

Morning pepps,

Sitter här vid köksbordet o har precis ätit min frukost, all by myself. Snö, snö o ännu mer snö. Fyfan va jag är trött på Sverigeväder, vill bara gå i ide just nu, o komma tillbaka när våren är här.

Imorse pratade jag med kusinen min, o hon berättade att min pappa o faster inte snackat sedan de tjaffsade om mig, alltså mitt fel! Vi låg sedan där o "tjafsa", fick lite tårar and i dont know why.. Känner bara mig för pressad just nu.
O vad vill jag? I dont know what i want..

Nu ska jag nog sluta deppa, att vi alla deppar gör bara att vi blir deppigare. Hela bloggen blir deppig o tänk ifall alla läsare också blir deppiga pga alla deppiga inlägg? Haha get it? Cherr up people!

Äh, man har ju sina perioder. Thats life. Men man kan se saker positivt, se det som en utmaning? Misslyckas man är det bara att ställa sig upp igen, att misslyckas är inte kul men man lär sig av sina misstag, right EMMA? ;)

Nu ska jag fortsätta städa min garderob som jag påbörjade med igår. Then work, kanske gymma? We well see.

Latero..

// Hang


Kommentarer
Postat av: Melvinnatalia

Very nice site. Well laid out.

2011-02-28 @ 10:58:17
URL: http://melvinnatalia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0