En glad Anh

Idag är jag pigg och glad:D, sov ända från 10 till 9 idag.

Jag har varit så himla duktig idag vart i skolan kommit hem och tvättat, städat(damma, damsugit och moppat) sedan tagit tag i saker jag skulle ha gjort längesen som sätta in money in the bank, skickat in seminarium uppgift som jag missade och skrev till jenseneducation på grund av mina registrerings uppgifter varit knas.

Igår var jag duktig och gick på en extra föreläsning, det var bara hälften av klassen som var där. Gick därifrån besviken och kände att jag inte fick så mycket inlärd som jag trodde. Idag hade vi samma föreläsare och gissa om hon inte upprepade allt som hon sa igår från extra föreläsningen, jag ville ändå inte gå där ifrån efter halva tiden för jag vill inte heller missa om hon skulle ta upp något viktig men NEJ fyfan asså.

Väntar på Emma ska komma det har gått 1h20min men hon e fortfarande inte här, fastnat i stan kanske?.

Nu ska jag ta och koka te efter har fått sms av henne precis att hon har köpt en FET semla.

Puss och Hej!

Hittade lite bilder från karros 20års dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0