En ledig dag

Gud va trött jag är, träningsverk men ändå inte. Känns som man har tränat så mkt att man knappt känner ngt nu. Så duktiga som jag och mythu har varit såå, gymmade faktiskt från i söndags. Så imorn blir det nog vilodag.

Var o åt lunch me Mythu idag, en runda på stan också. Long time. Träffa på en kille som jobbade på donken men fick typ "sparken" som gick runt i gallerian. Hälsade lite snabbt o så, o det visade sig att han inom 5 månader redan blivit team chef o grejer sedan han börja jobba där i höstas. Han säljer nämligen el o undrade även om jag var arbetslös. hm.. funderar på om jag ska testa på ngt sånt? Det lät ju intressant.

Nu kan man söka högskola igen. Ska verkligen ta mig tiden o söka lite. Nu vill jag plugga!

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0