En trött hang..

..Som ska skriva ett kort inlägg innan läggdags. Kom precis hem från jobbet efter en heldag på restaurangen. Imorn är det jobba tidigt igen.. Michelles barn är sjuk, IGEN. Ibland undrar jag faktiskt om hon bara frågar mig om jag vill jobba, tar hennes son som en ursäkt för att få mig att tycka synd om henne så att jag måste jobba. Av mina drygt 4 veckor hemma har hon hört av sig alla veckor, varav 3 gånger då hennes son varit sjuk. Det kanske är sant? or not.

I fredags fyllde jag 20, gick till systemet för första gången o fick mitt lilla GRATTIS. Hade min lilla middag och lite chilledill vart det sedan. Hade supertrevligt o jättekul med er tjejer and everyone else!

Fick precis en avi från posten, av EMMA? mhm wonder what that can be?

ok, ska dra duscha innan jag somnar. Gonatt människor!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

trum trum trum trummm ....spännande!

2010-03-08 @ 23:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0