Ensam

Stackars mig, nu har jag jättetråkigt! Ingen i hela denna värld verkar vilja göra mig sällskap, jag som har så stor behov av att ha folk i närheten. Vad kallar sådana som jag? Kärleksfulla jävla. Aa, det låter bra. Borde kanske ringa och snacka skit med mina päron, sniiiiiff på mammas mat. De kommer inte att vilja snacka skit med mig ...

Gud va mätt jag e, kanske för att jag åt ägg till frukost. Kokade ägg i varmt vatten utan att det sprack! Jaaa, det gäller att kunna tekniken hehe. Hemtex har redan tagir fram påskdekoration med supersööta äggakoppar, och jag var så nära att betala 29kr/st (skulle ha 4 st) men lyckades behärska mig! Stolt!!!

Nu ska det pluggas, ska bullshitaa mer senare om jag orkar.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0