Happy for a moment..

Kom hem från jobbet för inte så längesen. Suttit o pratat med mamma o pappa de senaste två dagarna. känns faktiskt jättebra. Den första dagen hade ju jag ett syfte med o göra det, nämligen att fråga de om göteborg. Pappa fattade direkt att jag hade något. Hehe well de sa nej, men det blev ett ja nästa dag. ;)

Hade min lediga dag igår o gick förbi stan en snabbis innan träningen. Fick hem massa baskläder som jag behöver. Självklart blir man glad, but just for a moment.

Nu har jag även anmält mig till traffikskolan, ska börja övningsköra när tillståndet kommer. En Tv har jag pratat om LÄNGE, den kommer snart hoppas jag. O biljetterna ska väl bokas SENAST Imorn?

Well well, läggdags nu. Gonatt världen!



Kommentarer
Postat av: Emma

baby nya trosor igen??????!

2010-04-01 @ 00:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0