Hemtenta!

Sitter ihop krymt på syrrans sköna böna soffa!

Bestämde mig hastigt igår att jag skulle åka till syrran och stefani, eftersom jag inte har skolan förrän på torsdag nästa vecka. Men inlämning på hemtentan är redan på tisdag.

Sista buss/tåg som åker till jönköping från stockholm är 16.45 annars finns det bara natt tåg eller buss vilket jag vägrar. Slutade kl 3 spang hem på 25 min va hemma max 5 min och packade endast mina böcker inte en ända strumpa eller nån slags av kläder har jag med mig, kutade som fan till tåget som åkte från uppsala 15.53.
Hade en kvart på mig i när jag var framme i stockolm för att springa till bussen. Fattar inte hur jag klarade mig.

Har varit en intensiv dag idag, vart i skolan med syrran från 10 till 7.
Det e sjukt tycker jag fast effektiv, inte för jag har gjort så mycket men försökte lite i alla fall.

Har varit förbi tatueringsstudion idag snart blir det GJORT jag e sjukt nervös inte att jag är osäker utan smärtan.
Som naki säger vill man va fin ska man lida pin fast än han är helt emot att jag ska göra, och som man säger är det din kropp eller hehehe..

Nu sk jag ta och plugga hoppas jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0