Intensiv vecka

Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag, så mycket har jag haft för mig. Först och främst vill jag börja med att berätta att jag och Anh GICK UT för oss själva igår. Först åt vi en fin middag, synd att ljudnivån var överdrivit hög att vi knappt kunde höra våra egna tankar men men. En drink, två drinkar, och en till... kvällen slutade med att vi hade skit kul. Men det värsta var att jag skulle obligtoriskt moment kl.8 idag, vaknade vid 7 tiden efter 4 timmarssömn medan grisen sov vidare. När jag kom hem vid 13 tiden hade min kära Anh vaknat och städat! Naaaw, tänkte jag men min fina tankebubbla sprack när hon tvingade mig att laga mat. Hehe slutade med en bitter Anh käkade nudlar.

Imorn är det påsklov för min del, ska nu försöka fixa allt annat innan jag åker till Stockholm.



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0