JAG VILL HA SOMMAR!

Visst är man glad att solen o värmen komer fram. Idag kunde man verkligen känna värmen.
Men jag VILL HA SOMMAR..

Var i stan med emma idag, hon skulle ju shoppa. Kom inte hem tomhänt utan hittade en del basic grejer som man behöver. Me happy, det blir man alltid när man shoppar. Sedan vart det jobb. När jag väl kom hem o testade kläderna kommenterade mamma om hur rund jag blivit, hon tycker även att jag blivit tjockare sens jag kom hem från usa också?

- WHAT? jag som ändå drar o gymmar? .. Hmm whatever

Gymma är roligt nuförtiden. Köpte min lilla vattenflaska idag också. O gissa vad stefan på jobbet gav mig, ett lås till min garderob.. Hehe jag antar att jag klagar rätt ofta hur jag o syrran tjafsar om just kläder. But no more, hon får se till o frågga!!!

Jensenkampen med skolan en vacker vårdag..


// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0