Skit dag!

Krigade hem från syrran och stefani igår för jag skulle ha föreläsning idag, ville ju vara kvar men nej.

Vad hände när jag kom till skolan då?.. Lektion är inställd pga sjukdom? SUCK!

Syrran ringde idag och snackade om mina skatte pengar, hon lurade mig att jag skulle betala tillbaka 3000 spän men alla som känner Van vet att hon e sån som alltid säger motsattsen när nåt bra händer. Hon är bara bitter att hon får 0 tillbaka . OCH JAG MOHAHAH förvånad över hur mycket jag fick tillbaka ...

nu ska jag ta och plugga hejdå barn!


Älskar mina sommar bilder!


Kommentarer
Postat av: Vuong Tran

åhh snygging, msn? ;)

2010-03-26 @ 00:46:30
Postat av: anh

haha e det vuong eller?

2010-03-26 @ 11:52:35
Postat av: Vuong Tran

haha ja .. hur många Vuong känner du? ;)

2010-03-26 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0