Våren knackar på min dörr

Termomertern visar 14+, helt otroligt! Njöt av färsk bryggdkaffe under solskenet, kände hur det brände lätt på huden och tänkte för mig själv - den här känslan har man saknat. Våren kanske har anlänt tillslut!

Kom till Stockholm igår, sur, bitter och arg för pappa har skaffat ytterliga lite onödiga möbler till hans eget hem haha. Jag tog ut min ilska-utan-anledning på min stackars familj. Skrek. Grät. Oförklaligt beteende. Pappa sa till mamma - jag slänger ut henne om hon fortsätter klaga på mig. Haha men bara till mamma, inte till mig. Nu vet jag iaf anledningen ...

Skrev klart det sista på rapporten om proteinsseparation. Inget mer plugg för tillfället. Inget jobb imorgon heller. Enbart ledig tid. Om en stund ska jag dra till stan och shoppa. Gaaaaaaaaaaaaaaah, alldeles för länge sen jag köpte kläder. Det kliar i varenda cell i kroppen, längtar oerhört!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0