Feto feto Emma

Jag känner mig som en sumobrottare. Igår går åt jag ett halvt paket grädde till middag och idag mackor, kladdkakor, jordnötter, pastasallad med fet sås till lunch, kinabuffé på kvällen och lite till som jag inte kommer ihåg eftersom mitt huvud e fullt av fett som har klämt sönder hjärncellerna. På tal om buffé, ni som känner mig vet hur mycket jag frossar i mig när det gäller buffémat.

Jag frossade i mig en massa mat idag eftersom jag är så jäkla nervös.

Satt och snackade med kompisens mamma under middagen och klagade om att jag är trött på livet. Hon bah - fan du har inte ens levt ditt liv varför vara trött på det. Men det är ju sant ...

Imorgon är det min första salsalektion. Looking forward!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0