Kvällsmål och lite annat ...

Käkar två mackor till middag eftersom kom hem så sent, efter spexmötet i samband med handlingen av en mjölk för mycket. Med all ärlighet så e jag bara så sliten. Vräkte i mig den mängden av alkohol som min kropp inte tålde. Uppsala stan är fortfarande full med tomma flaskor och skräp på gatan, gissa om jag ville spy när jag såg dem? Naj fan det lär inte upprepas en gång till innan sommaren.

Igår var jag bjuden på "en fin middag med vin" hemma hos miss Miu Miu, därefter blev det utgång på GK. Gamla söta GK med så många minnen. Kul att träffa alla igen och dessutom nya ansikten. Små syskon har nu blivit 16, 17 år och tillräckligt stora i utseendet för att komma in med fake id. Naw ungdommarnas tid, vi börjar bli gamla tjejer.

Om 49 minuter börjar en mycket-att-göra vecka inklusiv 100 instuderingsfrågor. Nästa helg är det en mycket stot helg för oss biomedicinarna - BIOBOLLEN. Jag är med i matgruppen (står för plannering, handling och en del av matlagning för över 200 personer), i spexgruppen (spelar sjuksköterska), och med och spela brännboll. Och imornkväll tar jag nattåg till Malmö för att förverkliga min dröm...

Heja Emma, säger magsåren.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0