Ta ut segern i förskott

Kommer ni ihåg TAPIL?

Fick ett sms av en kursare vid tre tiden idag - "hoppas det har gått bra. Jag ska på intervju på KI den 9e juni. Kram". Glad som fan för personen, men satt själv på myrorna. Vid den tiden hade mamma pappa fortfarande inte kommit hem från jobbet för att kunna läsa upp MITT brev. Längtade. Längtade. Längtade. Bläää ...

Bestämde mig till sist för att cykla till systemet för att köpa en Asti. Hahaha fråga INTE hur jag hade magen till att göra det, I just did it.

Pappa ringde ett par timmar senare - ditt brev har kommit men jag är ute och handlar mat. Bra där pappi! Låt mig vänta lite mera, och när han äntligen hade kommit hem läste han kan ej bli kallad till intervju istället för kallelse till intervju. Funny old man. Men hur som helst så har jag lyckat övervinna 400 personer och skaffat mig en intervju den 2a juni. Fan, är jag superman?

Nu firar med Asti, det var därför jag betalade 41kr för den ju.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Hang

Grattis gumman ;)

2010-05-17 @ 21:57:22
Postat av: Carro

Kom av en slump in på bloggen... Lycka till på TAPIL! Jag skrev förra året (och kom in), dom brukar vara snälla på intervjun :) Lycka till!



/Carro

2010-05-25 @ 14:43:01
URL: http://cakaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0