Tröttis

Känner mig trött efter 3 timmars intensiv plugg. Konstigt!
Det är svårt att sätta igång pluggandet nu när man inte har rört böckerna på ett tag. För det första så kommer man inte ihåg något, för det andra är ALLT obegripliga, för det tredje finns det ingen motivation. Snackade med en kursare idag om en rysk kille i hennes korridor som är så jäkla motiverad. Enligt honom - hårda studier ger framgång, ink fru och fin bil haha. Lite så resonerar Emma också men svårt att satsa helhjärta på något som kanske inte rätt för en.
Nu ska jag ta en paus, äta min lunchlåda som kanske inte e ätbar (matrester direkt från frysen). Missförstår mig inte, inget klagande dära. Livet är för fint för negativa tankar!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0